jessicalindkvist

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Rubrik saknas

Av Jessica - 26 mars 2011 12:20

Hejsan! Som ni säkert vet så är Justin Bieber på sin turné just nu. Han kommer inte till Sverige men om vi verkligen försöker så kanske han kommer hit nån gång i år. Det är inte en jättestor chans, men Never Say Never, right? Så jag tänkte att om vi gör en video, där vi berättar hur mycket vi älskar honom och varför vi vill att han ska komma hit så kanske dom planerar in en resa till Sverige snart! Så filma er när ni sjunger, dansar, pratar eller vad som helst. Eller ta en bild där ni håller upp en lapp eller nåt där det står typ "Please come to Sweden!" eller nåt sånt. Skicka in din video eller bild till litchibieber@hotmail.com och sprid det här till alla svenska beliebers! För vi vill ju att Justin ska komma hit, eller hur!? Dåså! Var kreativa och va en del av det här projektet! :) Men det viktigaste... Ha kul! Och övertyga Justin och hans team att dom ska komma hit snart. Berätta hur fint det är här i Sverige, berätta om hans svenska fans, förklara varför han ska komma hit. Vi kan klara det här! Bara det är många som hjälper till. Så sprid detta på bilddagboken, facebook, twitter eller om ni har nån blogg.


Överallt


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 22 april 2011 20:12

           I love you Bieber       

Av Jessica - 14 april 2011 13:54


1. Justin Bieber - Baby (514 567 351)  En halv jävla miljard!! 2. Lady Gaga - Bad Romance (366 930 682) 3. Shakira - Waka Waka (329 261 225) 4. Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna (319 093 041) 5. Charlie Bit My Finger (303 501 874) 6. ...

Av Jessica - 7 april 2011 07:58

Ni måste inte läs, ville bara skriva lite. Dagen jag såg dig för första gången var för cirka ett år och två månader sedan. Jag fastnade för dig direkt. Jag kommer aldrig sluta lyssna på  dig, se på dig eller älska dig. Allt du gör för andra människor...

Av Jessica - 6 april 2011 17:58


♥Justin säger att han inte flörtar han "gets his bieber on"   ♥Justin säger inte "mom" till sin mamma han säger "ma" det är typ slang...♥Justin köpte en mini soffa till Jazzy   ♥Justin säger att han är synsk ibland...

Av Jessica - 5 april 2011 18:03


Jag vet att jag sa att jag inte skulle blogga mer på denna bloggen, men min andra blogg på www.blogg.se har ingen snygg design än, så använder denna sålänge     Idag vare skolan och sen typ hem och plugga. Orkar inte ta upp all skit som hänt oc...

Presentation


Jag heter Jessica och är 14, jag älskar mina kompisar och Justin Bieber. Justin är min dröm prins.. Så det kommer nog några inlägg om honom! ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards