jessicalindkvist

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Jessica - 6 april 2011 17:58

♥Justin säger att han inte flörtar han "gets his bieber on"


♥Justin säger inte "mom" till sin mamma han säger "ma" det är typ slang
...
♥Justin köpte en mini soffa till Jazzy


♥Justin säger att han är synsk ibland.


♥Pattie tvingar Justin att äta ekologiska äpple.


♥Justin köper alltid nåt till sin pappa från alla länder han besöker.


♥Chaz & Ryan hade en gång gömt Justin pass så att han inte kunde lämmna kanada ;( awwwww


♥Justin brukar googla sig själv för skoj skull hahaha


♥Justin tycker fortfarande att det känns konstigt att äta i jätte lyxiga resturanger .


Justin har varit tvungen att ändra sitt nummer mer än 20 gånger


♥ Han tycker om mackor från Subway


♥På ett Meet&Greet sa Justin en gång: "I don't know who it was but one of you grabbed my butt.." (Jag vet inte vem det var, men en av er tog mig på rumpan..)


♥Den tredje kommentarer på hans första video på Youtube var; Denna killen kommer att bli känd

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Jessica och är 14, jag älskar mina kompisar och Justin Bieber. Justin är min dröm prins.. Så det kommer nog några inlägg om honom! ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards